Tisdag - Pastasallad 21/6

09.01

Vaknade för en timma sen,
och nu blev jag hungrig.
Gjorde pastasallad igår,
tre olika för jag äter inte majs men de gör mamma o andreas,
Jag och mamma har äpple o lök i o de har inte mamma.
Nu när jag skulle ta av pastasalladen då har mamma blandat ihop skålarna,
bara för de va ondigt o ha alla bunkar i kylen,
fast jag gjorde klart för henne igår att de va 3 olika.
Så där sprack min goa frukost :(

Nu håller jag på att konvertera Fear and Loathing In Las Vegas,
ska sen bränna ut den så vi kan kolla på den.

Drömde om bebis inatt, en liten Abra, hon va så liten o pluttig :)

18.11
Har tvättat halva för/eftermiddagen, ska strax hämta de sista som ligger kvar i torktumlaren.
Sen är de bara disken kvar -.-

Har kollat på några filmer de senaste dagarna


Hunt to kill

Den får en 4 av 5 :)



Fear and Loathing in Las vegas

får 3 av 5 :)



Vi hade i alla fall tur med vädret igen

Lätt en 5 xD

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0