Tisdag - Badsugna 28/6

10.57

Vaknade första gången runt halv åtta, smsade lite med Andreas.
Men bestämde mig sen för att somna om så dagen går lite fortare.
Han kommer ju med tåget 12.35, då Ines är en pärla o kör hem honom hit =)
Vaknade andra gången typ för 40 minuter sen, så har gjort mig en riktigt fin smörgås,
med både skinka, ost, sallad tomat o gurka på ! Satt förjävla fint :)
Drömde nått riktigt hemsk inatt, vill aldrig att de händer, och vill aldrig se Andreas i de skicket :P

Jag och Andreas är badsugna, så ska någon iväg o bada så hör av er :)

11.46
Nu har jag stoppat in den första maskinen tvätt och den är klar ungefär vid halv,
ska sen slänga in nästa maskin och hänga upp den blöta tvätten ute tänkte jag :)
Ines och Gosing kommer typ tjugo, kvart i ett, blir nog att åka o bada ifall Ines är pigg nog.
Stackarn är ju förkyld som bara den :(

22.57

Ines åkte och hämtade min underbaring på stationen 12.35,
så skönt o ha han hemma igen :)
Åkte o badade i Sandvik o va där en stund,

sen drog vi och åt på Randez :)
När vi kom hem somnade vi rätt fort, solen hade halvt ihjäl oss xD
Fick gå ut o sätta oss i skuggan när vi vaknade.
Gick ju fan inte o va inne :P

Kollade på blocket efter ett skötbord, men hittar inget som finna nära o bra.
Nu ska jag kolla på "Thor" med Gosingen ♥

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0