Söndag - Storstäddning 12/6

10.30
vaknade för 40 minuter sen,
ska alldeles strax bort till Katta på.
Ska bara klä på mig lite kläder först :)

15.02

Har nu ätit fläsk, potatis & löksås,
har även börjat städa, vilket va ett måste.
Plus att jag lovade min mamma att göra de igår egentligen.

18.53
Har nu äntligen städat klart, plockat i ordning,
torkat rent, dammsugit, torkat golv,
packat ner massa i kartonger, och bäddat rent i sängen.
Dock gillade nog inte bebis allt bök o stånk,
för de är high life i magen nu xD
Tänkte jag skulle slinga håret, men har så jävla ont i ryggen,
så nu ska jag bara chilla i soffan ett jävla bra tag.
Får se om jag orkar slinga håret senare :)

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0