Söndag - Internet 19/6

16.17

Vaknade vid 05.10 av att bebis sparkade mig på blåsan,
så fick snabbt springa iväg på toa innan en olycka hade skett ;)
Gick upp vid halv tio tiden, åt frukost och drack kaffe.
Sen legat i soffan och spelat Andgry Birds ;)



Internet försvann spårlöst i Fredags, både jag och Andreas letade som fan,
men ingen av oss kunde hitta de, va ett mysterie att de bara försvann :(
Men nu fick vi nog av att inte ha internet eller kunde ladda ner film,
så vände upp och ner på hela mitt rum, och vipps så hittade vi de. . . . . UNDER MADRASSEN ?? ^^
men men, nu har vi internet iaf, vilket innebär att min kära mamma kan sluta gnälla.
Nu väntar vi på att hon ska komma hem.
 
Idag har jag gått 27 fulla veckor, vilket innebär att det är 90 dagar kvar till bf :D

22.02

Ligger i sängen o kolla på film med Andreas,
" Winter's Bone " Heter den, inte speciellt bra . . .


Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0