Söndag - Babe åker 26/6

10.41

Vaknade första gången 8.10 men somnade om till halv tio typ.
så nu håller jag på att koka ägg så jag o babe ska ha de på mackorna :)
Han åker sen idag någon gång, vet inte vilken tid det blir än,
men han ska till Aneby, o fiska med en kompis och kommer hem på Tisdag.
På Onsdag är vi bjudna till Mattias och Malin, för Mattias fyller år.
När Babe sen har åkt idag ska jag till Frida gumman en stund :)

17.33
'
Db kom o hämtade oss vid halv två,
släppte av oss vid kinan så vi handlade mat,
gick o köpte cigg på konsum, sen fortsatte till Frida.
Hon blev glad som blev bjuden på kinamat :)
16.50 gick vi till stationen, Andreas tåg gick 17.11
Gosingen min på tåget till Aneby och kommer hem på Tisdag igen,
saknar honom redan, så ska jag sova själv två nätter :(

22.29
Har varit ute en sväng, snackat med Linda & Nettan.
Har sån fruktansvärd halsbränna så jag vet inte vad.
Har iaf tagit en samarin och hoppas att den snart ska försvinna.

28 Fulla veckor idag,
hoppas tiden går fort.
Både jag och Andreas vill se de lilla livet som jag bär på !

00.59
Vet att det egentligen är Måndag nu,
men i med att jag inte ha sovit än,
så anser jag att jag kan uppdatera detta här,
för jag tycker de är Söndag fortfarande.
Anledningen till att jag ej sover,
är för att babe inte är här och har jättesvårt att somna.
Men ligger o smsa med min sötnos :)
Har "RÅKAT" nätshoppa lite till honom,
3 t-shirtar och 1 tjocktröja.
Tänkte jag skulle lägga ut bilder,
Andreas läser typ aldrig min blogg,
men skulle ej förvåna mig om han råkar göra de.
Och då blir det ingen överraskning om hur kläderna ser ut,
så lägger upp bilder när Andreas fått sina kläder istället :P

Vill ha Tisdag nu, så Gosing kommer hem igen.
Vill ha Onsdag nu, så vi kan åka till Mattias & Malin.
Vill ha Torsdag nu, så jag kan hämta nycklarna till min lägenhet.
Vill ha Fredag nu, så jag kan börja flytta in i min lägenhet.
Vill ha Lördag nu, så vi kan åka till Ullared :)



Bebis ♥
Frida ♥
Katta ♥
Camilla ♥
Mimmi ♥
Ines ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Andreas ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

<3 !!

2011-06-30 @ 23:29:31
URL: http://camillalorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0