Onsdag - huvudvärk 22/6

12.46

vaknade runt tio tiden tror jag, åt frukost kvart över elva,
stekte ägg o hade på mackan, fan va gott det va :)
Satt o kollade massa sidor på internet om de fanns nått kul o hanlda,
men hittade ingenting skoj alls :(
Väntar på mitt H&M paket som kommer den 1 Juli,
samma sag som jag flyttar, ska bli såååå kul :)

Väntar nu på att mamma ska komma hem,
så vi kan åka in till ss o handla och lämna in filmerna på Kindbloms.
Andreas åker till en kompis i Aneby i morgon och ska stanna där över midsommar,
och jag ska till Katta och Daniel och äta gott med Frida, Frida F och Heléa  såklart.
Kanske ta mig en sväng ner till pappa och säger hej, men får se hur jag gör.
Hoppar iaf att hänga med mamma o Micke till Eva o Tommy.

Nu ska jag hoppa in i en iskall dusch, ska bli rätt så jävla skönt :D

19.04
Åkte o handlade när mamma kom hem,
sen gjorde vi kebab här hemma, så jävla gott.
efter de spelade jag o Andreas Angry Birds och åt toffifee,
sen smällde vi i oss en varsin snickersglass.
Köpte jordgubbar och grädde som vi ska ha ikväll.
Fan vad jag är onyttig (A)
Ska alldeles strax hoppa in i duschen,
och i morgon ska vi hämta ett xbox 360 :)

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0