Onsdag - Bil bingo 1/6

10.11

Vaknade för 10 minutersen typ, är jättetrött och har skitont i ryggen :(
Hade jätteont i revbenen inatt, kändes som de skulle gå av på mitten :(

Ikväll ska jag på bilbingo med Anna och Emma.
Malin ska till Hudik med familjen över långhelgen,
så hon ska inte med.

Idag fyller bror min 23 år Grattis Grattis !!

12.06
Hoppade frukosten, gjorde kyckling, potatis och Café de Paris istället.
För då har mamma mat när hon kommer hem från jobbet.
Hoppade in i duschen me, medans kycklingen va i ugnen.
Nu väntar jag på att Mimmi ska komma hit,
hon ska  åka med till Broaryd.

22.48
Är nu hemma från bilbingon i Torup med Emma och Anna,
ingen av oss vann ett skit denna gången,
men plockar hem jackpotten nästa Onsdag ;)
hahaha, man kan ju alltid hoppas :P
Nu ska jag ta en macka, sen starta en film :)
Natti natti :)

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0