Måndag - varmt 6/6

21.05

Åkte ner till pappa vid 11.45,
sen åkte vi till ss och lämnade andreas på stationen runt 13 tiden.
Efter de åkte jag till Frida,
drack kaffe o tjötade, gick sen till Rabdez och käkade,
sen tog vi een slush ice,
de satt för jäkla fint i denna värmen,
man ska inte klaga, men jag pallar inte denna vaarmen,
jättejobbigt att gå med.
Natten mellan Lördag & Söndag fick jag en jävla hostattack,
och efter de har jag asont i revbenen på  vänster sida =/
Sen åkte jag hem runt sju tiden skulle jag tipp på,
käkade lite tacos med mamma som varit på chappen hela helgen,
tråkigt det som hände där, och sen när man vet vem personen är,
börjar man tänka på hans nära och kära,
som jag känner lite bättre.
Beklagar sorgen för dem iaf :$

Nu ikväll stack jag över en stund till Katta, och kom precis hem,
så nu ska jag försöka konvetera och bränna ut film :P

I morgon ska jag ner till pappa och klippa honom, sen när mamma slutar klockan tre,
ska vi till Gislaved och lämna in lite papper till försäkringskassan.

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0