Måndag - Sjöberg 27/6

10.44

Vaknade för en timme sen kanske, vet inte riktigt.
Har ätit lite och ringt runt o gjorrt mina ärende jag skulle.
Fundera på att slänga på mig ett par byxor och hämta posten,
mitt H&M paket kanske har kommit ?? :D

Kommer komma mer paket hem snart, "råkade" ju handla till Gosing igår (A)
Ska nog till Malin och Fredrik i eftermiddag, blir runt fyra tiden typ.
För har fullt upp sen fram till söndag/måndag någon gång.
Och Malin ska snart ha bebis, bara en vecka kvar typ,
är så jääääkla avundsjuk :$

21.55
Åkte till Malin innan, sen drog vi o ungarna ut till Sandvik så dem fick bada lite.
Va rätt kallt i vattnet men man har blivit gammal o känslig på de senaste :P
Pratade precis med Gosing, han tar tåget från Aneby 10.27 i morgon,
och är i Smålandsstenar 12.35, där Ines hämtar upp honom och kör hem han hit.
Sen kanske vi drar ut på nått äventyr alla tre, kanske bada eller nått :P

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0