Måndag - Orangt hår 13/6

11.12

Somnade runt tre tidenn inatt,
sen har jag vaknat 2000 miljader gånger inatt,
för jag hade 2 flugor i mitt rum.
När jag väl tog dö på dem klockan fem,
 så började bebis sparka som bara den 6.20 i morse,
så har inte sovit så bra inatt :P
Bebis får gärna sparka, kom bara olägligt just denna morognen.
Finns fan inget värre än surrande flugor som kittlas :(

Slingade ju håret i går och blev orange, första gången de händer.
Har alltid haft samma färg och alltid lika lång verkningstid,
men dem blev oranga ändå =/
Så har nu i en slingfärg till o se om de blir bättre,
om inte får jag köpa en mörkbrun o slänga i, ikväll :P

19.42

Håret blev iaf lite bättre när jag hade slingat de en gång till,
så köpte faktiskt en 3e slingfärg som jag slänger i nån dag i vecka.
Somnade runt 15.00 tiden idag, och vaknade vid 17.00 kanske :p
sen åkte jag o mamma o handlade för en stund sen,
frukten va slut här hemma o blev så satans sugen.
Men när jag kom hem o packade upp varorna,
 så va jag inte alls sugen på frukt mer,
Vill ha lax och kåldolmar :$

Köpte :

Filmjölk
Lantbröd
1 paket cigg
1 nätmelon
1 vatten melon
2 passionsfrukter
1 klasor med vindruvor
och så klart några nektariner :D

Dock är halva nätmelonen redan slut (A)
 

Gick in i vecka 27 idag :) ♥


Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0