Lördag - Ingen aning 11/6

11.31

God morgon !

Vaknade för en halvtimma sen,
smsa lite med Andreas, och undrar vad jag ska göra idag.
Har verkligen inte en blekaste aning,
men ska nog kolla med Camilla om hon ska va hemma idag,
så jag kanske kan hälsa på henne, för nu va de ett tag sen faktiskt.

Börjar faktiskt bli rätt hunggrig, när jag sovit såhär länge,
men va hemma rätt sent igår o la mig inte förens runt tre tiden.

12.24

Har nu ätit lite frukost :)
Längtar som fan tills ikväll, då ska vi äta min favoritmat.
Blir la jag sm får laga den me xD
Senapsmarinerad fläskfilé med pressad potatis och dragonsås :D

17.48
Skulle städat idag, men har inte kommit så långt än, har halsbränna som fan,
sen har jag foglossning så hälften vore nog, så har legat o vilat mig en timme.
Väntar nu på att maten ska bli klar så jag kan mumsa i mig min favoritmat :D
Sen får jag la göra ett röj :P

21.36
Har fortfarande inte fått tummen ur o städat,
får bli morgondagens uppdrag :P

Min nya graviditetsnojja är nektariner :D
Så jääääävla gott :D

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0