Fredag - Student 10/6

09.55

Vaknade för tjugo minuter sen typ, idag tar kusinen Isabell studenten.
Men innan jag kan åka dit, så måste jag.
‎1. Äta frukost,
2. Borsta tänderna,
3. Duscha,
4. Klä på mig,
5. Sminka mig,
6. Fixa håret,
7 Åka och köpa blommor.. . . sen är jag redo för min kusins Studen :)

Mamma slutar halv två, så ska försöka va klar då (A)

00.39

Har precis kommmit hem från Frida, har ätit potatisgratäng, kött, sås och sallad.
Va så sjukt gott, men vi är ju två riktiga kockar vi två :)

Isabells student va trevlig, o god mat va de oxå,
 kul o träffa hennes släkt lite, händer ju inte allt för ofta :P

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0