Fredag - ont i nacken 3/6

09.53

Vaknade vid nio, när brorsan väckte mig,
somnade om o vaknade ttjugo i tio när Ines ringde,
så får la gå upp nu, har riktigt jäkla ont i nacken idag =/
Är så trött på att ha ont, har haft de sen min 20 årsfest den 17 april 2010 :(
Brorsan kommer o hämta mig vid kvart i ett, då ska vi hämta pappa,
sen handla, Andreas kommer nog upp idag och hälsa på,
så ska koppla in den stationära datorn så han kan bränna ut lite filmer till mig,
blir fan hans jobb, han som kan, måste convertera filmerna o skit o jag pallar inte :p
Köpte 50 dvd skivor i Ullared, och dem går nog åt fort xD

11.09
Har kopplat in datorn, och ätit frukost,
men ännu inte duschat, däremot har jag diskat :P
Ska ta en cigg, sen duscha :D

22.04
12.35 hämtade brorsan mig, åkte o hämtade pappa som hade slutat jobbet,
sen åkte vi o handlade. Grillade när vi kom hem, gottit värre :)
Sen somnade jag i 1,5 timme, vilket va underbart :P
Efter de kom Ines en sväng, satt här i flera timmar,
sen framåt kvällen drog jag och Ines till Kinan och käkade.
Och nu är jag hemma hos pappa igen, skulle sova här egentligen,
men ska upp till lägenheten ovanför morsan o hämta skräp,
så hoppar av hemma istället, mycket skönare o vakna hemma :P

Bebis ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0