Torsdag - Ultraljud 28/7

20.31

Klockan ringde 06.30 i morse,
mamma hämtade oss 07.15.
Begav oss då till Värnamo,
ultraljud klockan 8.00.
de va Gosings första ultraljud han va med på,
och tyckte de va jättehäftigt, och fint.
fick fler bilder på bebis idag :)
Dock råkade hon visa könet,
så vi vet vad det är för kön nu.
Eller vet o vet,
men både jag och Andreas reagerade på det.




När vi kom hem från Värnamo,
var vi helt utslagna båda två och skulle lägga oss.
Jag somnade men Gosing gjorde aldrig de,
för grannarna ovanför spelade sin jävla habla mahabla musik på högsta volym.
3 dagar i rad har dem spelat asshögt.
Fine om de hade varit nån bra musik men vafan asså. . . .

Gick bort till Hanna och Robbin vid 16.00 tror jag,
köpte tobak här om dagen och har ingen kvarn,
så va borta hos dem och malde o torkade tobaken.

Och nu är vi hemkomna,
är fortfarande helt trött och har varit hela dagen :/

I morgon är det 50 dagar kvar till bebis :) ♥

22.52

Nu har Sara Db varit så söt o fixat min blogg som ni kanske ser :D

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0