Torsdag - Regn 14/7

11.32

Vaknade runt halv tio, tio skulle jag tro.
Har nu iaf ätit frukost.
Tänkte att jag skulle sminka mig lite idag,
och kanske till och med platta håret,
men lite onödigt i detta pissväder kanske !?
Mamma kommer hit sen idag med lite post jag fått,
sen ska vi åka o handla lite.

Tänkte kanske att jag o Gosing skulle gå ner till Frida idag o tigga en kopp kaffe,
har inte pratat med henne än, men de hinner jag la.
Har inte träffat henne sen midsommar  tror jag,
och saknar henne som fan =)

Igår städade vi, sen tog de lugnt,
och kvällen slutade med filmen "Eden Lake" Som får 3 av 5 stjärnor av mig.

18.28
Drog till Frida vid ett typ, eller började gå då,
och i med att de tar lite tid så va vi la där tjugo i två eller nått.
Mamma hämtade oss sen vid 17 tiden,
hämtade paket både på Ica och Kindbloms.
De va Gosingens kepsar som jag beställt till honom :)
En blå med NY märket på, sen en vid adidaskeps med guld på :P
Nu lagar jag mat, blir kyckling, potatis och sås.
Vi båda är super hungriga nu.



Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0