Torsdag - Grillning 21/7

10.57

Vaknade för en och en halv timma sen,
har precis ätit frukost. Gottit gottit :)

Gosing ska va hos läkarn för sin hosta 13.40,
så går bort till Hanna & Robbin 13.20 typ,
så ska vi ta förlje ner.
Så medans Gosing är hos doktorn så springer jag in på banken,
och löser ut min check, reseersättningen sen vi va i Lund,
sen går vi vidare till Ica, löser ut Gosings paket och handlar mat.
Blir grillning hos dem ikväll, mysigt värre :)

Igår gick vi bort till dem vid halv tio, tio, och skulle ta en kvällscigg.
Slutade med att vi satt och pratade o skrattade tills klockan blev halv ett,
då fick vi bege oss hemåt, tiden går fort när man har roligt.

ska fylla på min mobil idag, äntligen !!!!

Sen i morgon ska jag & Gosing följa med Robbin & Hanna till City Gross i Värnamo :)

16.34
Gicik bort till hanna o robbin innan vid halv ett och drack kaffe o sånt.
Sen begav vi oss allihopa ner till samhället.
Först Vårdcentralen med Gosing, o då gick Robbin in på apoteket,
och jag o Hanna gick till banken, sen tillbaka, mötte upp robbin,
då va Gosing inte klar än så gick in o väntade med honom medans Hanna & Robbin gick till Kindbloms.
När vi va klara gick vi till apoteket och hämtade ut gosings hostmedicin,
sen mötte vi upp Hanna & Robbin utan för kindloms,
o gick till Netto o handlade inför grillningen,
sen hämtade vi Gosings paket på ica,
sen stannade vi till borta hos camilla & Natttis,
där Jenny & Kevin va, och Gullan & Timpa !!

Ska bort till Hanna & Robbin sen vid 18.00,
då börja vi grillningen :)

20.23
Hemkomna från Hanna & Robbin,
mätta och belåtna efter väldigt god grillmat.
Har rätt ont i ryggen, så blir inte många fler knop idag,
blir film resten av kvällen.
I morgon blir det City Gross, sen tvätta !!

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0