Tisdag - Turkjävel 12/7

08.56

Vaknade för en halvtimma sen av att turkjäveln ovanför oss spela sin jävla mahabla musik.
Rätt irriterande att vakna av de, och 8.20 me.
Blev asarga, men men.
Hade plutten varit född hade jag sparkat nin dörren och slagit sönder deras jävla bas.
För de dunkar som helvete.

11.47

Har riktigt ont i min svank :(
Väntar på att mamma ska komma upp med köttbullarna pappa gjorde till oss igår.
Dem är fett goda, ingen slår pappas köttbullar.
Kommer ihåg en gång  när jag umgicks med Tess jämt, så åt hon hos oss en gång.

Tess - Fan va goda köttbullar du gör !
Pappa - jag vet, dem är speciellt, jag rullar dem i armhålorna ;)
Tess -  men uuuh ! haha !

Aaaa. .  dem flesta  vet ju hur pappa är.
Försöker va rolig jämt :P

Mamma ska även ta med sig våffeljärnet, så jag o Gosing ska äta våfflor ikväll :)

16.43
Har sovit en timma, de va hur skönt som helst.
Men mår dock inte bra idag, mår illa och ont i både mage o rygg :(
Gosing sätter upp hyllorna i sovrummet och fixar.
Så duktig han är min lille Gooos :) ♥

17.55
Har precis ätit våfflor och blåbärsglass,
och de satt verkligen där de skulle.
Nu ska jag ta ett varmt bad och hoppas på att smärtan försvinner lite iaf :)
Sen blir de lägga sig tidig, inte sova utan kolla på film o ta det lugnt.
Gosa lite med Andreas o bara va :)

21.38
Har nu ätit våfflor och glass för andra gången idag.
Gosing gillar nog dem, för de va han som ville ha de igen :)
Har beställt en överraskning till honom,
och denna gången tänker jag fan försöka o inte berätta vad det är fast han undrar :P
Vet inte om han kommer gilla den, det märker vi, får väl skicka tillbaka den annars.
Men Gosing är väldigt tacksam av sig, så tror inte de blir några prblem.
Vill ha den 21a nu, så jag kan få pengar.

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0