Tisdag - Choklad 5/7

11.26

Som sagt, åkte ner till Skåne igår med Gosing,
tåget från ss till värnamo fick vi betala 39 kronor var.
Sen i värnamo skulle vi byta tåg till alvesta, och där slapp vi betala (A)
Sen i Alvesta fick vi byta tåg igen, som gick till Lund, och där slapp vi betala me :P
Billig o bra resa för oss båda, hahaha !!

Satt och målade lite igår medans Gosing spelade lite.

Såhär blev resultatet :$

Har varit fett sugen på choklad hela dagen o.O

Kollade på en skräckfilm igår, den va bra som fan,
men både jag och Gosing va så trötta så vi somnade xD

Vaknade vid tre inatt och va TVUNGEN o kissa, haha
Höll helt ärligt på att kissa ner mig :P
Vaknade sen vid halv fem och låg i stortsätt vaken mer eller mindre för att bebis sparkade.
Gick iaf upp halv nio, väckte Gosing o morgonmyste lite, sen gick jag ut till Jenny i köket,
som stekte ägg, sen åt hon o jag frukost, efter frukosten blev det en glass.
Tänkte jag skulle vilat lite, men kroppen är pigg fast ögonen trötta så somnar inte =(
Andreas mormor kommer om en stund, så får väl sova en stund efter de.

Bebis ♥
Andreas

Vännerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0