Söndag - v. 32 17/7

09.42
.
Vaknade 7.40, igen. . .  Har vaknat flera gånger inatt,
va uppe någon gång vid tre o kollade på tv.
Bara skit på dumburken ändå,
men kunde inte sova för bebis sparkade o knödde runt som bara den,
sen ont i ryggen så hälften vore nog,
va fullmåne inatt, vilket kanske orsakade sömnlöshet me =/

Har nu ätit frukost, mickrade lassange som blev över igår, fett gott :)
Gosing är så gosig, ( kanske därför jag kalla han Gosing) men aaa.
Han ligger här bakom mig och är allmänt söt :D

Får se vad denna dagen har att erbjuda, vill göra nått, men vet ej vad.

I morgon blir det tvätta :P

19.43
Va jätte rastlös innan idag, så gick bort till Camilla och Nattis o va där en liten stund.
Sen kom jag hem, och jag o Gosing blev raslösa igen, och fanns inget o göra,
så jag fick ett ryck o gick ut på baksidan för o plocka blåbär.
Så Andreas följde med, fast pratade i telefon, helt plötsligt ropar han :
- Bejbi !? Här är gula svampar !
Så jag sprang dit, tror ni inte på fan de va kantareller han hittade :P

Så skulle göra ris med kycklinggryta och kantareller i,
så hade vi ingen grädde hemma, så skulle ner o handla,
men då va andreas skor blöta sen vi va i skogen,
men Camilla va så söt o hängde med.
Så sen lagade vi mat och de blev supergott.
Så vi är nu mätta som bara den,
och ska strax starta filmen " Never Die Alone"

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0