Söndag - jaadu 31/7

11.14

Ja, nu har även denna månaden gått.
Tider går hyfsat fort ändå.

Vaknade vid 9.55 av att Gosing hostade :P
Kunde dock itne resa mig ur sängen för min rygg är helpaj :P

Hoppades på att Hanna och Robbin skulle bjuda oss på frukost idag (A)

Om man skulle åka upp till familjen Claesson i Fållinge o leta svamp idag :)

14.52
Blir ingen svampplockning idag, morsan åkte till min moster i Oskarström.
Vi kom precis hem från Hanna och Robbin som bjöd på smörgåstårta :)

20.17
Åt för en liten stund sen, mackaroner och korv.
Satt fint i kistan, Gosing som gjorde mat idag.
I morgon blir det diskning och skura golven -.-
Hoppas bara inte jag får så ont i ryggen som jag brukar,
fett irriterande o få ont för att man diskar, så jobbigt är de inte :(

Är rastlös och uttråkad nu me,
tycker jag är de hela tiden.
Men inget händer, finns inget o göra.
Inga pengar o shoppa för och inte körkort så man kommer någonstans.
Dagarna är sviiiin tråkiga :(

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket intressant liv du lever. är det andreas som är pappan till barnet elle

2011-08-01 @ 18:41:32
Postat av: Andreas Andersson

Yes jag är pappan. Vem är anonym då?

2011-08-01 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0