Söndag - Dop 24/7

11.03

Vaknade för en timme sen typ.
Ska snart käka frukost,
sen ska vi g ner till samhället,
eller om någon av oss ta cykeln,
de får vi se.

Blev bjudna på Novas dop igår,
som är på Lördag.
Kul att Nova och våran bebis kommer va någolunda jämngamla,
i början kommer de ju inte de, men när de blir lite större.
kommer skilja 4 månader på dem,
Nova är så liten o pluttig,
men när jag såg Malins bebis Li på Netto här om dagen,
så va hon mkt, mkt mindre, bara några dagar gammal :)

Vecka 33 Idag, 32+0
så alltså 32 fulla veckor idag :)
55 Dagar kvar tilll beräknad förlossning,
de börja närma sig sakta men säkert :)

12.16
Har ätit frukost,
ska nu ner o köpa cigg och lite småsaker,
för jag och Gosing ska äta tacos idag =)
Ska även hämta några linnen från Gina Tricot me,
behöver nya linnen, alla andra håller ju på att spricka i sömmarna xD

22.57
Jag och Gosing åt aldrig tacos,
vi åt potatis och kyckling ist.
Vi spar tacosen till i morgon,
då vi ska slå ihop oss med Hanna och Robbin.
Blev bjudna på kladdkaka och kaffe hos dem innan idag.
Satt mkt fiiint :)
Ska även till Gekås i morgon,
så mamma ringer och väcker oss 07.00 imån -.-
Då hoppas jag att jag hittar lite lampor & mattor iaf :P

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0