Onsdag - Bm 20/7

08.52
Vaknade för en halvtimme sen,
glömde såklart morgonpissa i burken,
så kan ej ha med mig morgonurinprovet till bm,
men ge fan i o piss apå 4 timmar så säger jag ingenting :P
Har Irene, men hon är på semester så ska träffa Elsa idag,
och vet ej hur hon reagera så jag säger inget om urinet xD

Blir väl strax frukost,
sen vid 13.00 får vi börja gå ner till samhället.
ska vara hos bm 13.30 :)

17.46
Har varit hos bm, Hanna & Robbin väntade på oss utanför,
sen tog vi fika hos dem, och fick gosa med bebis :D
 Nu ska jag börja med maten :)
Blir ris och kycklinggryta, vilken tur att både jag och Gosing är galna i kyckling xD
I morgon blir det grillning med Hanna & Robbin :)

Satte mig för o försöka få ihop de sista 7 bitarna på pusslet,
och jag fick ihop de, måste ha blivit fel, för alla bitar passar utom dem :/
men nu sitter de ihop iaf, och syns ej att 2 bitar är fel,
men de passade verkligen inte om man bytte plats på dem :p

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0