Måndag - pusslet 11/7

13.17
Vaknade 9.33, sen åt vi frukost.
Satte mig sen för att pussla ihop de sista,
men pusselbitarna passar inte.
Har 18 bitar kvar och har testat alla bitar om och om igen.
Måste vara fel på pusslet =/

igår hade jag gått 30 fulla veckor =)

Ska ta bild på magen sen idag :)

22.02
Kom in för en stund sen, jag och Gosing va ute och snackade med Robbin.
Ines kom förbi me, sen gick vi till tvättstugan o hämtade de sista kläderna som hängde på tork.
Så nu sitter vi vid en varsin dator och chillar.
Va i brorsans lägenhet innan idag, väldigt fin, stor balkong och så,
dock va sovrummet rätt litet men de funkar väl för dem.

Bilden på magen jag lovade er, är tagen idag, alltså 30 fulla veckor och 1 dag =)'



Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0