Måndag - Besök 18/7

♥23.07

Vaknade vid halv elva o hade meddelande och missade samtal av Sandra.
Försov mig helt, så när jag vaknade var dem strax utanför :P
Marika, Sandra och lille Isac va här, tjat och kaffe :)
Ines tittade förbi en sväng me, men stannade inte speciellt länge.

Sen idag va jag rastlös som fan, gick ut o plockade blåbär,
när gosing kom ut ropade han att jag skulle komma, så gick dit.
Då står han bara o flinade.

Jag: - Vad är det ?
Andreas: - Vad tror du ?
Jag: Säg inte att du hittat fer kantareller ?
Andreas: - Jo !

Jag går o letar o letar medans jag plocka blåbär,
och han ba gå ut, tittar där han står och hittar dem typ xD
Fuskis, jag vill me hitta kantareller :p hehe

I morgon kommer nog mamma och pappa på blåbärspaj klockan 13.00 iaf mamma,
men hade varit skoj om pappa oxå kom upp en runda.
Sen klockan 19.00 kommer Elsa, Mattias och Malin o kolla hur vi bor,
och givetvis ska dem oxå få blåbärspaj :)
Har glass till Elsa om hon inte gillar blåbärspaj :P

Bebis ♥
Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0