Lördag - Städning 2/7

07.58

Jag och Babe höll på HELA dagen igår med lägenheten.
Jag packade upp kartongen och han monterade.
Måste ha fått en extra skänkunderdel från jysk,
för jag har överdelen och underdelen ståendes i mammas garage,
vi har dubvbelkollat en extra gång, plus att vi har en skänkunderdel här i lägenheten.
Idag ska vi göra vid de sista, sen ska jag ta kort.
Kommer förhoppningsvis få upp mina gardiner idag :)

Ska ta bilder till er idag, sen får ni själva bjuda in er om ni vill kolla hur vi bor :P

14.31
Mamma kom upp med damsugare och gardinstänger,
dock va gardinstängerna för korta, men men !!
Är iaf hemkomna från Tranemo, har varit o handlat.
Så nu är kyl o frys fullt iaf.
Niclas från Gislavedshus är här o ska kolla på Badkaret & handfatet,
för de läckte vatten från handfatet och när jag drog ur ploppen till badkaret igår,
forsade allt vatten ut på golvet och vidare ut i hallen, 
så han skulle föröka fixa de.
Själv väntar jag på kycklingen i ugnen ska bli klar,
så jag kan börja koka ris och slänga ihop en kycklinggryta.
Då blir min Goosing glad :)

17.43
Har inte gjort många knop i lägenheten idag,
jätt trötta sen gårdagen, så på bilderna är de ju rätt stökigt  som ni ser :P






Ines, Camilla och Nattis kom förbi en stund,
dem har precis gått, så jag sitter lite vid datorn och babe kollar på tv.
Tack mamma som kom med antennkabeln :P

20.14
Bor ju fan granne med Basse,
så han o Fidde är inne o ta några kalla med min Gooos.
så Ines är här med mig,
hon sätter lösnaglar på sig själv.
Och jag har precis blivit klar med mina =)

Bebis ♥
Andreas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0