Lördag - Irriterad 9/7

08.31

Vaknade för en halvtimma sen,
har sovit jättedåligt inatt.
Fick ett insektsbett igår så hela vaden och foten har svullnat upp,
men kan varken ta betapred eller telfast för dem får ej ätas under graviditeten,
så får la ha ont o inte kan gå då tills apoteket öppnar på Måndag.
Eller hitta någon som ha tavegyl hemma.

20.30

Va ute i Sandvik med Ines innan, meningen var att vi skulle bada.
Men solen försvann och de började blåsa,
så jag frös faktiskt :P
Gosing har varit så duktig idag och satt ihop skänken :)
Nu har jag maränger i ugnen som jag ska äta snart.
Har så satans ont i foten o vaden så kan ej gå,
så kan inte traska ner till samhället o köpa mig en godisbit heller :(

Skulle egentligen grillat med Ines idag,
men det blev inte så.
Jag va ej hungrig och gosing hade precis ätit.

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0