Lördag - Dop 30/7

10.37

Vaknade för en halvtimma sen,
varit o pinkat och tagit en cigg.
Har lagt över alla bilder och musik från andreas mobil till datorn.
Ska filma på Novas doop idag klockan 16.00.
Efter de är de smörgåstårta, fan va gott :D

Cyklade ner till ica igår, va hemma vid halv åtta,
och halv nio började jag pussla.

Efter två timmar pusslande såg de ut såhär.


Efter fyra timmar såhär :)


Och efter 6 timmar :D


Tog mig sex timmar, va klar 02.49 inatt.
Då har jag haft rökpauser, pratat med Hanna & Robbin, sen stekt bacon till älsklingen xD

Vill nu att min plutt tittar ut, så jag har en anledning att beställa ett pussel till (A)

13.54

Har duschat, och diskat.
Har även bakat fudge, 
gör typ fudge en gång i veckan,
den är så satans gooood :)

här är receptet :

* 2 dl Grädde
* 3 dl Socker
1 msk Vaniljsocker
1/2 dl Kakao
50 g Margarin

1. Koka grädde och socker på hög värme ca 30 minuter.
2. Ställ av grytan från plattan,
och häll i vaniljsocker och kakao och blanda till en jämn smet.
3. Häll i margarinet i smeten och rör om till allt har smällt.
4. Häll upp i silikonform eller på bakplåtspapper.
5. Låt stå i kyl ca 3 timmar sen smaka :D

20.22

Novas dop var super fint :)
God mat, efterätt och trevligt sällskap :)

Prästen, Hanna, Robbin, Casper, Lotta, Nova & Robbins faster :)

Somnade för en stund sen, är helt förstörd.
Rastlös uttråkad och ont i hela jävla kroppen,
trött på det här, tack o lov är de inte många veckor kvar tills jag slipper detta !

Hade jag inte väntat barn hade jag fan aldrig flyttat hemifrån, för fyfan va tråkigt !!!!!!!!!!

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0