Fredag - Gvd 8/7

12.48

Har precis kommit hem från Gislaved,
har lämnat in papper till både arbetsförmedlingen och försäkringskassan.
Plockade upp My efter jobbet me så hon åkte med oss hem,
för köpte ett flak öl av henne, och hämtade även vagnen bvi fick av henne.
Sitter och fundera på vad jag ska laga till middag idag,
vet inte riktigt vad jag är sugen på :P
Gosing får väl bestämma :)
Han va så söt i Gvd innan,
Jag ba : Åh Jordgubbar !!
Andreas : Ska jag handla de ?
Jag : Aaah :$

Så gjorde han de, så jävla söt :)

Började pussla ett pussel igår på 1000 bitar,
Andreas pappa hade inget tålamod till de så jag fick hem de,
så nu pusslar jag för fullt i mellanåt :)

20.27
Va borta hos Hanna och Robbin innan,
och lämnade tillbaka deras förlängningssladd vi fick låna.
Camilla och Nattis var oxå där =)
Så fick gosa med både stora och små barn :)

Daniel och Heléa hart precis åkt hem,
kom på kaffe och glass.
Heléa blev helt till sig när hon gick in i sovrummet och såg spjälsängen och alla barnkläder :P

Bebis ♥
Andreas ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0