Fredag - Flytten 1/7

20.30

Gick upp runt niotiden i morse, började packa ner saker och grejade.
Vid tio kom Ines med bilen, o då åkte vi till statoil o hämtade släpet,
och började o lasta, jag bar dock ej så mkt men Babe och Ines gjorde.

Nu har jag o Babe precis kommit hem från samhället, va nere o handlade lite,
så vi har kvällsmat och sen frukost till i morgon.
Har packat upp och fått i ordning på det mesta, så ska alldeles strax slänga mig i ett bad,
sen blir de kvällsmat, förhoppningsvis framför tv:n, men då måste jag hitta en förlängningssladd :P

ska ta lite kort i lägenheten i morgon, så lägger jag upp bilder på de sen.


Bebis ♥
Älsklingen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0