Fredag - kladdkaka 15/7

11.20

Vaknade av att Ines ringde, sov länge idag.
Gosing gick inte o la sig förens klockan fem i morse :P
Blir strax frukost, sen ska jag kolla tvättider,
hade tvättid igår eller Onsdags.
Missade dock de, va ju hos Frida halva eftermiddagen igår.
Då åker mamma till Danmark i morgon och stannar där en hel vecka.
Klockan ett på Lördag kanske jag och Gosing ska va barnvakt åt Nattis :)
Sen hoppas jag att Malin Sjöbergs bebis vill komma ut snart,
är riktigt nyfiken på vad det blir.
Sen när bebisen har kommit, så ska jag få låna hennes söner här på övernattning =)

Blir rostade mackor och chokladmjölk idag,
oboyen tog ju slut här om dagen.
Så köpte ny igår :D

15.05
Bakade kladdkaka innan, så mamma va uppe här och fikade med oss.
Hon åkte precis, hon och Micke ska åka till Göteborg i morgon förmmiddag.
Får se vad jag och Gosing hittar på idag. . . örjar b

16.51

Börja bli hungrig, men Gosing vill ha hamburgare o pommes,
och jag vill ha lassange :(

00.55

Jag och Gosing gick o la oss vid niotiden,
Andreas har sovit jättedåligt så han ville lägga sig en stund.
Och jag trodde jag skulle kunna sova hela natten, men icke.
Vaknade nu, pigg som bara den o.O

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0