Torsda - hemma 20/1

09.56
Ska jobba i morgon, va hemma idag med för att va på den säkra sidan,
men har inte spytt eller haft feber mer så jag jobbar i morgon :)

Va lika tomt att vakna utan babe idag me =(


Väntar på att Nettan ska vakna så jag kanske kan ta en snabb kopp kaffe med henne

Nätshopping is the shiiiit. . . .


12.05
Bli medlem här, asrolig sida =)
gratis-fashion.se



http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=71667

12.50
Nu börja jag frysa igen, och huvudvärken är tillbaka, orkar inte detta mer.
Skiter i hur jag mår sen eller i morgon, tar en treo och går till jobbet i alla fall.
Är på tok för tråkigt för att sitta hemma hela dagarna


Tänkte laga lite mat nu iaf :)


16.45
Har varit med mamma o handlat lite.
Köpte honungsmelon, shiiit vad gott det är :)
Köpte även Yoggi. . . Vit Persika & Vitt te,
riktigt god va den, den smakar precis som sommarcidern 2009 gjorde :)





Nettan Andersson ♥
Frida Landh

Katta Jaktlund
Camilla Lorentzon
Susanne Andersson

Andreas Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0