Söndag - trött 9/1

09.10

Vaknade för en timma sen typ, men gick itne upp förens nu !
Får se vad jag hittar på idag, mamma tyckte det blev för dyrt med cigg köpande, så ska sluta idag =(
Är redan på jävligt dåligt humör och värre blir det garanterat =/

Skickade till Malin i morse, jag fundera på att åka dit o hälsa på en liten stund idag=)

13.40
Har precis ätit torsk, potatis och äggsås, de va riktigt gott =)
Ska nu gå o skita, sen ska jag ocg gosing in till Camilla och fika :D

16.56
HAr varit hos Camilla & Nattis i eftermiddag, hon är ju för söt den lilla =)


Stannade på Ica påvägen hem och köpte chips o cola (A)

21.13
Har kollat på film med den finaste hela kvällen.
Om 46 minuter hoppas jag att jag sover, så att jag orkar upp i morgon.
Tacka fan för att mamma kör så jag slipper gå, glashalt och blött o jävligt :P haha

Andreas Andersson ♥

Andreas Andersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0