Söndag - lite trött 23/1

10.38

Vaknade 08.17 då va det bara att gå upp,
fast jag inte somnade förens fyra,

vad hemma vid tre inatt.
Satt hos Frida och skrattade och hade oss,
efter vi hade ätit den goda maten ;-)



Potatisgratäng med massa grädde och vitlök, skinkschnitze, sallad och Café De Paris :D
Va så jävla gott :D


13.01
Har ätit fläskfile och pressad potatis med mamma, skitgott :D
Har oxå varit en sväng hos katta, ska strax in till ss o hämta frida, sen fika på göstas :D

Får se om jag åker till familjen sjöberg i eftermiddag =)
Är fett trött idag, la mig fyra och vaknade typ åtta :/

14.44
Ha r nu varit och fikat med dem bästa =)
blev en kopp kaffe och en vesuvius kaka :D



19.54
Kom precis hem från familjen Sjöberg, himlen va så jäkla fin när jag åkte dit !


Pojkarna & jag :D



Andreas Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0