Lördag - Kaffe hos Frida15/1

11.44

Gos middag !
Har varit vaken sen kvart över åtta :D kul. . .
Har kollat på film, duschat och gjrot mig i ordning.
Ska ner till Kim & Nettan om en stund o dricka kaffe =)

Jag, Andreas & Kim åkte in till Frida igår, drack en kopp kaffe.
Efter de gick vi till Kina restaurangen och åt.
Riktigt gott alltså, synd ba man äter sig så mätt så man mår illa :p

Hämtade oxå min isblåa linser igår, så när jag kom hem,
satte jag i en mörkbrun och en isblå hahaha !!


15.58
Har varit inne hos Frida med Gosing & Katta !
Först när vi kom till Katta körde hon fast i lite för mkt snö :P
sen åkte vi o hämtade Frida så hon fick åka till Ica och köpa hårfärgningsmedel.
Sen drack vi kaffe och blev bjudna på semla, sen färgade Katta Fridas hår.
Sen åkte vi hem och gjorde mat, ska strax dricka kaffe.
Ska strax skutta bort till Katta och låna en säsong av Sex And The City =)
Ska oxå ner till Kim & Nettan när jag orkar :P

Kommentarer
Postat av: gustaf

va heter din blåa lins ? :)

2011-09-15 @ 11:37:37
Postat av: angelica

Gustav ! den heter Isblå !

2011-09-15 @ 14:48:56
Postat av: Robban

Ursäkta.. Men vart beställde du den isblåa linsen? Kan du skicka sidan? Vill också ha! Du passar!

2011-10-21 @ 02:14:48
Postat av: Jacob

Kan du länka här vilken sort du köpte.

2011-10-21 @ 16:40:44
Postat av: Nicole

Hej! Blev jättefint med isblå, vadr beställde du dem ifrån? Kram

2012-10-01 @ 20:01:18
Postat av: Ida

Hejsan! Skitsnyggt! Vad e de för isblå lins? kollar runt som en galning på google men svårt att hitta såna, snälla berätta vart man kan köpa såna :D

Svar: Jag minns faktiskt inte! Det är typ 4 år sen..
Angelica Lindrot

2014-10-24 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0