Lördag - 2011 1/1

10.52

Hoppas alla haft en bra nyår, jag blev asrädd går.
En raket kom rakt mot oss och sköts i backen bara en bit i från våra fötter.
Jag har redan raketfobi, och det blev inte bättre nu =(

Satt iaf hos Kim och Nettan igår.
Det va jag, Andreas, Kim Nilsson, Kim, Nettan, Tix, Sebbe, Rufus & Peter.
Sen kom Johanna och Mattias över en stund me :)




13.26
Katta och Heléa va här innan och hälsade på =)
Heléa är ju bara för söt :D



14.48
Jag och Babe håller på att göra kycklingsallad, så strax ska vi äta lite.
Sen gosa ner oss i sängen och kolla på film :)


17.18
Har kollat på film med Gosingen, ska nu diska -.-
jävla va tråkigt !!!!!!


Andreas Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0