Fredag - ledig 7/1

08.00
Vaknade för tjugo minuter sen, och kan  inte somna om.
Så har gått upp och tagit morgon ciggen.

Idag ska jag & Gosing till Frida och hälsa på.
Blir nog i eftermiddag när mamma slutat, för har ingen skjuts annars.


Hoppas jag får nått paket idag, jag som beställd sså mycket :D

Igår va vi nere hos Kim & Nettan en runda.
Jag och Nettan pratade om att åka utomlands, eller på spa eller nått.
Ska nog titta lite efter sånt på internet :)

15.50
JAg och babe skuttade ner till NEttan för nästan två timmar sen, men jag skuttade nyss hem igen.
Jag ska iväg till Frida och Babe ska vara kvar med Kim, Tix och Nettan =)

Vill verkligen ha detta NU !!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0