Fredag - jobbat 21/1

19.22

Va skönt att va tilbaka på jobbet idag, men nu äre ju helg. . .  men men !
Va för en gång skull god mat på jobbet idag, kebab och pommes ;-)

Kom hem och va jätte rastlös så jag och mamma åkte upp till Mattias och Elsa ens väng.
Finns ingen härligare unge än hon :)
Både jag och mamma fick en varsin kram när vi skulle åka :D
Glömde både mobil och cigg hemma så blev jätte röksugen, och ville hem till mobilen !


Får se vad man hittar på ikväll, i morgon ska jag iaf träffa Frida en stund :D


Saknar min Gosing :(

21.08
Jippie, Fredagkväll och jag sitter med mamma framför tv:n
o kolla på Let's Dance ch käkar ostbågar, jättekul -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0