Lördag - rastlös 12/2

08.28

vaknade för en halvtimme sen typ, låg i mammas säng inatt (A) hon är ju inte hemma :P
Är riktigt rastlös, vill åka till gekås idag, men jag o mamma ska dit på söndag eller måndag.

Idag blir det nog att ringa familjen sjöberg och kolla vad dem ska göra idag :) ♥

11.06

Somnade om och vaknade nu, Katta kom förbi o lämnade min plånbok.
Har försökt ringa Malin, men antagligen ingen hemma =(

Pratade med babe nyss, tycker synd om honom :(


kan inte ha mobieln på laddning en halvtimma utan att ha 50 sms och 10 missade samtal . . .
Vill bara vara ifred ibland, men folk tycks inte förstå det ibland fast man har sagt till.
Orka inte att någon ska va beroende av mig :'(

luften jag andas är som giftig gas, jag kvävs sakta sakta . . .

18.10
Gick ner till pappa vid ett tiden innan, fick spagetti och köttfärsås.
Sen ringde katta och ville låna kläder, så hon hämtade mig,
så tog vi kaffe och hon provade kläder, sen körde hon ner mig till pappa igen.
Och nu gör pappa potatis, kött och gräddsås till mig =) Gottit :)
Glömde min mobil hemma =(

Marika taggade massa roliga bilder idag, gamla som gatan :P

Det var på den tiden man skrattade jämt :)


18.42
Har nu ätit potatis, kött och sås, skitgott. men de kom upp lika fort igen =/

20.25
Mats gick hem för en stund sen, trodde vi.
Han blev hit körd av några som hittade han krypandes hemåt.
Gubben har halkat med hunden och brutit benet,
så nu är ambulansen här och hämta den skrikande och
svärande mats som är hög på lustgas xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0