Lördag - hos pappa 26/2

18.56

Mamma åkte till Micke igår så va hemma helt själv,
kollade på några avsnitt av tre kronor.
Beställde ju hem säsong 2 och 3,
efter att jag hade sett första säsongen xD
Mitt i allt så somnade jag, men typ bara en timma,
sen ringde pappa och ville att jag skulle komma ner.
Så brorsan beställde mat på Randez sen hämtade han mig,
så vi satt här och gottade oss alla tre.
Sov här hos pappa inatt, har sovit som en prinsessa.
Vaknade vid halv åtta i morse, och käkade frukost.
Sen spelade jag lite cod,
sen spelade jag och brorsan Fifa 11 men jag suger verkligen på fotboll :P haha
Jag fick va chelsea och brorsan ifk göteborg,
vi trodde de skulle jämna ut det hela lite granna.
Men hade totalt fel jag stor förlorade iaf :p hahaha
Skulle åkt till Parken med Katta och Frida ikväll,
och kollat på Sean Banan, men känner mig inte riktigt i form,
så blev hemma idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0