Torsdag - städat 22/12

20.52

Abra väckte mig halv nio idag.
De va inte så tidigt,
men va fortfarande trött för kunde inte somna förens vid tre.
Kollade på One Tree Hill (A)

Stor städade helöa lägenheten idag,
åker till skåne på söndag och kommer inte hem förens tidigast 2 januari.
Kanske är begravning den 4e,
och den ska vi ju på, dock tycker jag de är så jobbigt att vara borta så länge.
Ni vet hemma är ju alltid hemma :$
Men ska åka till Malmö och handla i mellandagarna,
sen förhoppningsvis träffa lite folk. . .

Försökte mig på en ny omgång knäck, och denna gången blev de kanon :)
I morgon kommer mamma 9.00, då ska vi åka och handla de sista julklapparna.
Sen ska jag baka massa gott :)



Bakade även subways kakor.
Med vit choklad.
Fett gott !!


Familjen ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, Kan du inta ta med one three hill filmerna ner? :) Om ni behöver barnvakt när ni ska handla på mellandagarna så anmäler sig Abras faster frivilligt! :) <3

2011-12-22 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0