Fredag - Yes :D 30/12

17.57

Idag har vi verkligen inte gjort någonting!!
Har knapps sovit inatt av div orsaker:

*snarkningar
* knarrande sängar
* och kåta katter

Anders, Annette, Tobbe och Jenny åkte till Ystad innan,
då passade jag på o tvätta lite, sen duschade jag.
Efter de gosade jag, andreas och abra ner oss i sängen,
kollade på One Tree Hill och åt godis.
Sen somnade vi allihopa en stund!!

När Fam Andersson va i Ystad passade dem på o byta klänningen på H&M jag köpte till Abra i storlek 50.
Fanns bara den kvar och ville verkligen ha den, så glömde kolla storleken. HAHAHAHA!!!
Den ska hon ha på dopfesten efter vi varit i kyrkan,
sen ska jag försöka hitta grå/vita eller grå/rosa strumpbyxor :)
Köpte ett par jättesöta gråa skor till :D
Lillsnuttan ♥

Familjen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0