Fredag - Skåne 9/12

13.21

I Onsdags hade jag fullt upp.
Först skulle jag städa, sen diska, efter de skulle jag tvätta, sen packa.
Men hann bara lite granna, då Abra va astjurig.
Andreas slutade jobba klockan fyra, va hemma kvart över. Bror min komm halv fem.
Körde ner oss till stationen och tåget gick 17.10.
Va i Halmstad 18.05, tåget från Halmstad till Lund skulle gå 19.00
Men fick vänta till 19.35 för de va försenat.
Kom ner till Lund, där Anders och Tobbe väntade på oss,
åkte hem till dem, käkade sen la vi oss typ. Klockan blev rätt mkt.

Igår vaknade vi vid elva, eller aaa, jag o Abra gjorde, Andreas hade varit uppe sen åtta.
In till Ystad på rättegången som började 13.00 va klara där 16.30.
Åkte hem, käkade och umgicks.
Jag och Andreas hade även varit tillsammans i ett år,
om man bort ser från vårt lilla uppehåll vi hade i våras!!

Idag vaknade vi vid åtta, men jag o snuttan somnade om till halv elva :)
Efter de har vi inte gjort alls mkt, Petra kanske ska komma hit en sväng o hälsa på :)
Yohanna och Sofie skulle kommit, men Sofies kille skulle ha bilen och Yohannas bil va på lagning, så blev ej att dem kom heller :(
Får helt enkelt se vad som händer idag!

Familjen <3
I morgon blir det nog hemfärd, mamma hämtar oss i Landskrona !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0