Torsdag - Besök 11/8

11.24

Vaknade precis, trött som fan och ont i min nacke.
Är så jävla trött på att ha ont i den varje jävla morgon,
har haft de sen den 17 april 2010.

Mamma kommer runt 14 tiden, då ska vi åka och hämta en barnstol,
sen vid 15 tiden kommer Kersti på besök, så får väl städa undan lite,
och kanske fjäska för mamma så jag kan köpa lite kakor :)

17.37
Hämtade barnstolen vid 14 tiden.
Kersti kom runt 15 tiden,
Tomas och André kom halv vid halv fem, dem hjälpte oss att bära sängarna.
Vi ville ju ha en 160 eller 180 säng, och camilla ville ha en mindre.
Så vi bytte med henne, hon fick våran 140 och vi hennes 180 :)
Skulle börjat med maten men babe va inte så hungrig än, så ska vänta en stund.
Blir kolla lite film sålänge, sen äta.
Eventuellt kortspel med Ines sen,
fast blir nog bara jag.

Sen senare ikväll ska jag och Gosing dricka kaffe med Hanna & Robbin !

20.17
Somnade runt 18 tiden, och vaknade nu.
Lagom glad, jag hatar att somna så sent på kvällen och vakna ännu senare.
Nu kommer jag inte kunna sova inatt :(
Lagar iaf mat nu, jag och älsklingen har bara ätit frukost idag,
så hoppas maten går fort för jag är så sjukt hungrig....

Hade tråkigt igår så gjorde dessa :)

dock blev bilden jävligt suddig här :(


Aja, bilderna finns på facebook under albumet " Våran älskling ♥ " För dem som vill titta.


Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0