Tisdag - minigolf 2/8

10.16

Vaknade för en liten stund sen,
jag och gosing kramades en stund innan vi gick upp, mycket mysigt :)

Idag blir det middag och minigolf med Hanna och Robbin,
se vad dem hittar på för god mat till oss.
Hanna skickade igår och frågade om vi ville bli bjudna på mat,
klart som fan vi vill :p hehe så söööt :)
Sen efter middagen blir det minigolf i med att vi inte gjorde det igår.
Mådde inte speciellt bra, åt knappt någon middag :(
Så ska hålla mig borta från solen idag, så slipper jag må skit ikväll :)

12.44
Har kollat på film  med Gosing,
I'am number four, fast har inte kollat klart än.
Jag ska ta en iskall dusch nu, sen ska jag kolla klart :)

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0