Tisdag - kebab 23/8

18.59

Vaknade vid sextiden i morse, hade ont o kunde inte sova.
Vid sju vaknade Gosing, så vi tog en cigg och käkade frukost,
sen somnade vi om en stund, jag sov till klockan ett, då älsklingen väckte mig.
Gick till banken och fick äntligen ordning på hans internetbank.
Sen gick jag bort till hanna och robbin o tjatade lite, lånade även deras kvart.
Sen bort o lämnade pengar till Camilla, sen hem igen.
Gosing hade städat hela lägenheten och diskat, så söt :)
sen när jag började med maten så började han mala tobaken.
Hanna och robbin kom förbi nyss och hämtade kvarnen o tjatade lite.
Nu sitter jag i sängen, och ångra att jag åt mat :p
Men de va ju kebab och vilken jävel kan motstå de ? HAHA
Ont som fasen i ryggen och bröstvårtorna brinner,
men de är värt smärtan o besvären varenda sekund.
Längtar som tusan efter bebis,
såg på ultraljudet igår att bebis har navelsträngen runt halsen,
men hon va bara spydig när Andreas frågade,
men vi är inte dumma i huvudet....
Men är inte så orolig, de är ju så många bebisar som föds med de :)
Kollar man på ultraljudsbilderna så syns de där me. . .


Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0