Tisdag - Gosing åker 16/8

11.22

Vaknade för en timma sen, men har vaknat flera gånger inatt och haft ont i magen.
Började igår kväll, och håller fortfarande i sig :S

Gosing åker idag, han ska till Norrköping o jobba tills på lördag.
Lite extrapengar :)

Ikväll blir de eventuellt mat hos Hanna & Robbin,
kommer la bosätta mig där tills lördag :P

13.48
Har beställt lite kläder som förhoppningsvis kommer snart :)
Till bebis :D



Till mig :)


Gosing fick me lite :)
T-shirt, kalsonger och sockar :D

00.26
Kom hem för en timme sen typ.
Har varit hos Hanna & Robbin o spelat kort med dem och Ines.
Spelade både 7:an & Uno, skoj skoj :)
Bara väldigt ensamt och tomt när jag kom hem,
får sova helt själv, vilket jag inte gjort på väldigt länge,
när mamma varit hos Micke har jag gått ner och sovit hos pappa.
Så aldrig varit helt själv, o nu helt plötsligt ska jag sova 4 nätter utan min älskling :(
Tur mobiltelefoner finns :D


Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer
Postat av: lilla jag

Tror du eller vet du om det är en pojke eller flicka ?

2011-08-16 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0