Söndag - Gosing bakar 7/8

11.37

Vaknade halv tio, hungrig som ett djur.
Gosing gick upp och bakade scones,
blrev super gott med mkt smör och skinka (A)

Idag kommer Hanna & Robbin hem från Malmö :D

Och idag har jag gått 34 fulla veckor :)

I morgon är det 40 dagar till bf, de börjar närma sig med skrämmande steg :)

12.57

Är så satans jävla ratlös så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Har inga pengar, är skitdåligt väder och har verkligen inget att göra,
hata att bo här, vill bara bort :(

20.38

Vid två tiden gick jag och Gosing ner o handlade,
sen gick vi till brorsan och Camilla o fikade.
Satt o spelade nått frågespel på PS3:an Buzz hette de nog :S
Vi förlorade iaf, men brorsan och Camilla hade ju kört de förr :P
Sen när vi kom hem gjorde vi ett röj,
så städade undan, diskade, dammsög och bytte sängkläder.
Sen började jag med maten,
o plötsligt ringde Gosings kompis som va i skillingaryd påväg hem från Eskilstuna,
så han kom hit och åt kvällsmat med oss,
han tänkte ta McDonalds men han tyckte kyckling, potatisgratäng och beasås lät bättre :)
Han är fortfarande kvar, så han o gosing sitter och pratar lite.
Kul för Gosing att Marcus hälsar på, första kompisen från skåne som är på besök :)

00.01
Vet att det egentligen är Måndag men skitsamma :P
Kom hem för en halvtimma sen, gick bort till Hanna och Robbin vid halv tio,
skulle dit en snabbis som råkade vara i 2 timmar.
Men har saknat dem så ;)

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Vännerna ♥


Kommentarer
Postat av: bella

Hej hej, allt bra med dig? Kram Bella,

2011-08-07 @ 12:50:39
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: william

fin headerD:



Vad tycker du om min Top 10 lista på dom bästa Serierna:D?

2011-08-07 @ 13:08:14
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0