Onsdag - Trött 10/8

12.41

Vaknade för en stund sen,
Ines kom och snackade lite.
Ska nu äta frukost sen ska jag följa med Hanna ner till bvc,
och Gosing ska till distriktsköterskan.
Får se sen va dagen har att erbjuda :)

20.46
Gick ner till bvc så vi var där halv tre,
Nova fick en spruta i varje ben.
Hon va så duktig lillsnuttan.
Gosing fick antibiotika för handleden,
dock fanns ju inte den penicillinen hemma förens på fredag =/

lagade middag och åt,när vi kom hem.
Sen drog jag bort till Camilla och inskaffade mig lite bebiskläder.




Sen va jag borta hoa Hanna & Robbin o passade barnen,
medans dem va borta hos Camilla o hämtade en tv-bänk.
Nu precis hemkommen igen, och ska sätta på en film och vila. . .




Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0