Onsdag - Tomt 17/8

16.52

Gosing har snart varit borta ett dygn,
fett tomt här hemma utan honom.
Han åkte runt sextiden igår ju.
Jag kunde somna rätt lätt igår men va väldigt trött me,
nu har jag sovit oxå, la mig vid tre och vaknade halv fem,
så har säkert mkt svårare att somna ikväll :P

Idag är det exakt en månad kvar, tills bebis är beräknad.
Och både jag och Andreas håller tummar och tår för att h*n tittar ut 1 vecka tidigare :P

Va borta hos Hanna och Robbin innan och kollade på "Remember Me"
sen tog vi en cigg o tjötade med Ines, sen gick jag ju hem o sov.
Ines kommer om en liten, liten stund. Blir nog bambu ikväll :)

Saknar min Goos så in i helvete :'(

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0