Onsdag - Bm 3/8

22.38

Hade helt glömt bort att uppdatera bloggen idag,
men som tur så kom jag på det nu :P

somnade runt 23 tiden igår, vaknade vid 01.05 för jag höll på att dö av värmeslag.
Somnade igen vid 02.10 ungefär, vaknade vid 02.35 för att bebis hade gymnastik.
Somnade om vid 04.40, vaknade 06.18 av att Gosing inte kunde sova.
Gick upp, o va uppe en stund, men vid halv nio kunde jag inte hålla ögonen öppna mer,
så gick o la mig igen, vaknade klockan tio, då alarmet ringde, gick upp för andra gången,
gjorde frukost till mig o Gosing, sen kom mamma 10.50 och körde oss till barnmorskan.
där gick det bra, järn, blodsockret, blodtrycket och urinprov så helt normalt ut.
Hade växt en cm på 1,5 vecka, vilket oxå är normalt.

Efter bm besöket körde mamma upp oss till Fållinge,
för jag och Gosing skulle leta svamp.
Hann inte långt innan vi hittade en liter ungefär, dock va det allt vi hittade =/
Men bättre än ingenting.
Va så jvla varmt så letade inte speciellt länge.
Åkte hem och satt här en stund,
sen ringde Tommie o ville jag skulle säga hej.
Han var hos Basse, så stod o snackade med dem en stund.
sen gick jag o Gosing till Hanna och Robbin o drack kaffe.
Tilda & Emma kom förbi en sväng.

Sen hem igen, lagade middag.
Blev baconinlindad kycklingfilé med pommes o beasås.
Nu sitter vi vid varsin dator och glo :P

I morgon ska jag nog fika med Katta och Frida på göstas,
sen klockan 16.00 har vi tvättid.
Trodde det var idag, men jag hade på tok fel asså xD

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Vännerna ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0